Friday, October 4, 2013

Stress/Relax ストレス/リラックス


Chion's Love Story チオンの恋物語

Stress stress Stress stress is everywhere...
Can you enjoy a cup of tea with a 100% peaceful mind?
in Psalm 23 case...I can ^0^
 
"The Lord is my shepherd, I lack nothing.....
....Surely Your goodness and love will follow me all the days of my life,
and I will dwell in the house of the Lord forever. Psalm 23

is it good? ^0^

壓力 壓力 壓力 壓力 無處不在......

你能以
100%平靜的心 享受一杯茶了嗎

在詩篇23篇裡我能! 
^0^

耶和華是我的牧者,我必不致缺乏...
...我一生一世必有恩惠慈愛跟著我,
我且要住在耶和華的殿中,直到永永遠遠。"
詩篇23篇

太好了,對不?

ストレス ストレス ストレス ストレス は どこにでもある... 
あなたは、100%平和な心でお茶を楽しむことができますか? 
詩篇23では...私がすることができます ^0^

"主は私の羊飼い。私は、乏しいことがありません .........まことに、私のいのちの日の限り、いつくしみと恵みとが、私を追って来るでしょう。
私は、いつまでも、主の家に住まいましょう "詩篇23

それは良いでしょうか?
 

No comments:

Post a Comment